روی ایران ازدواج دانشگاه روزنامه ایران

روی: ایران ازدواج دانشگاه روزنامه ایران آدم ربایی ماموران پلیس سرقت جنایت

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز استان ها یک قدم تا تحقق رویای فوتبالی همدانی‌ها

تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دو در حالی امروز برابر تیم شهرداری تبریز به میدان خواهد رفت که کسب ۳ امتیاز این بازی جهت آن سند افزایش به لیگ دسته اول

یک قدم تا تحقق رویای فوتبالی همدانی‌ها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ دسته دوم فوتبال درحالی به ایستگاه نهایی خود در مرحله دوم رسیده که تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه «الف» این مسابقه های باید در یک دیدار کاملاً آینده ساز که حکم فوت و زندگی را دارد در تبریز به مصاف تیم شهرداری برود.

عبارات مهم : تبریز
کمتر کسی حتی تصور این را می کرد تیم بی ادعا و بی حاشیه شهرداری همدان که با کادر فنی و بازیکنان بومی قدم به این مسابقه های گذاشته بود بتواند تا این مرحله پیش برود و یکی از مدعیان افزایش به لیگ دسته اول کشور باشد.

بازی امروز این دوتیم در حالی برگزار می شود که پیروزی شهرداری همدان در این دیدار حکم به افزایش مستقیم شهرداری همدان به لیگ یک خواهد داد.

مردم غرب کشور سهم چندانی از هیجان و شور فوتبال ندارند

اگر نگاهی به تعداد تیم های فوتبال استان های متفاوت کشورمان بیندازیم به وضوح فقر و مظلومیت را در غرب کشور حس می کنیم چراکه مردم غرب کشور سهم چندانی از هیجان و شور فوتبال ندارند درحالی که سایر استان ها با داشتن چند تیم از این امکانات بهره می برند.

فوتبال همدان استعدادهای ناب و خوبی دارد که بسیاری از آن ها به سطح اول فوتبال کشور معرفی شده است اند کمااینکه ازنظر علم مربیگری مربیان بادانش بسیار خوبی در استان داریم و ازنظر امکانات نظیر استادیوم نیز در همدان کمبودی وجود ندارد هرچند ازنظر اسپانسر پای این استان لنگ می زند و تمام پرسشها دیگر را تحت الشعاع قرار داده هست.

در این میان ورود شهرداری بسیار از استان ها در امر ورزش توصیه ای است که نه باید دور از ذهن بماند چراکه شهرداری سایر شهرهای کشور از ورزش حرفه ای حمایت می کنند و مگر کلان شهر تاریخی همدان از سایر شهرهای کوچک چه چیزی کمتر دارد.

شهرداری های آذربایجان غربی و شرقی، تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و بسیاری دیگر از شهرداری های کشور در زیاد رشته های ورزشی در سطح حرفه ای در حال تیم داری هستند و اکنون تیم فوتبال شهرداری همدان عالی ترین وقت است که این نگاه عوض کردن کند.

تیم فوتبال شهرداری همدان امسال با جوانان بومی، بی ادعا و جنگنده خود در لیگ دسته دوم کاری کرد کارستان و نتیجه های دور از انتظاری نیز تا به اینجا کسب کرده و در شرایطی واقع شده است است که تن ها یک گام با رسیدن به لیگ دسته اول کشور فاصله دارد و اگر بتواند در دیدار خود برابر شهرداری تبریز نتیجه مورد نیاز را بگیرد می تواند به صورت مستقیم راهی لیگ یک شود که به طورقطع افتخاری جهت استان و شهرداری همدان خواهد بود.

جوانان باانگیزه و مربیان بادانش فوتبال همدان تا به اینجای کار ثابت کرده اند که چیزی از سایر استان های صاحب نام کم ندارند که در بسیاری از موارد بسیار بالاتر از آن ها نیز هستند و تن ها نیاز به حمایت مالی و معنوی مسئولان دارند تا بتوانند در بالاترین سطح درخشش مورد نیاز را داشته باشند.

تیم فوتبال شهرداری همدان با کمترین ادعا و حاشیه تا به اینجای لیگ دسته دوم فوتبال آمده استمدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در مرحله اول مسابقه های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با اقتدار ۳ هفته مانده به آخر این دور به مقام قهرمانی رسیدیم و به دور دوم افزایش کردیم و در این مرحله نیز تا به این هفته نتیجه های خوبی کسب کرده ایم و در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار داریم.

امیرحسین اسکندریان افزود: بازی آینده سازی در تبریز داریم تا درنهایت آینده تیم صعودکننده به لیگ دسته اول فوتبال کشور و تیم صعودکننده به مرحله پلی آف این مسابقه های مشخص شود کمااینکه در تلاش هستیم با توکل بر خدا و تلاش مجموعه کلوب در این بازی آینده ساز نهایی نتیجه های مورد نیاز را کسب و به لیگ دسته اول فوتبال کشور افزایش کنیم.

وی بابیان اینکه بدون کوچک ترین ادعا تا به اینجا پیش آمده ایم، گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان بدون ادعا و حاشیه و با قراردادهای نسبتاً پایین و با ۸۰ درصد بازیکنان بومی و کادر فنی ۱۰۰ درصد بومی تا به این مرحله پیش رفته و یکی از مدعیان افزایش به دسته بالاتر هست.

اسکندریان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان ثابت کرد بازیکنان و مربیان همدانی لیاقت و شایستگی رسیدن به این سطح را دارند.

وی با بیان اینکه در این هفته نهایی خبرنگاران و مسئولان استانی در کنار این تیم بوده اند و به طورقطع افزایش به لیگ دسته اول به هیچ وجه جهت ما دور از دسترس نخواهد بود، گفت: امیدواریم با حمایت های همه جانبه بتوانیم با دست پر از این دیدار باقی مانده خارج شویم و جواز افزایش به لیگ دسته اول فوتبال کشور را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به پرداختی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: ۱۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان را تا قبل از بازی نهایی برابر شهرداری تبریز پرداخت کردیم که تا به حال ۸۰ درصد پرداختی داشته ایم تا فوتبالیست ها با شرایط معنوی و روانی مناسب در این دیدار بازیکنان به میدان بروند.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: شهردار همدان هم قول داده اند در صورت افزایش به لیگ دسته اول فوتبال کشور پاداش خوبی به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت شود.

۳۰۰ هوادار در این بازی در کنار ما خواهند بود

اسکندریان بابیان اینکه در دیدار نهایی برابر شهرداری تبریز هواداران خود را اعزام کرده ایم، گفت: نزدیک ۳۰۰ هوادار در این بازی در کنار ما خواهند بود.

وی یادآور شد: امیدوارم دعای خیر مردم همدان پشت وپناه ما در این دیدار حساس و آینده ساز باشد.

هادی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حساس و نهایی شهرداری همدان در تبریز، اظهار داشت: این باری در حقیقت جهت ما حکم فوت و زندگی فوتبالی دارد و به نوعی فینال گروه نخست این بازی هاست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: تیم ما شرایط تاکتیکی و معنوی روانی خوبی دارد و یک نشانه هم زیاد نداریم و آن هم کسب هر ۳ امتیاز بازی هست.

وی بابیان اینکه در این دیدار محکوم به برد هستیم، گفت: ما به تیم خودمان ایمان داریم و این حس برتری جویانه را در تیم مشاهده می کنیم و طوری برنامه ریزی کرده ایم که بتوانیم به لیگ دسته اول افزایش کنیم و امیدواریم در این راه لطف خداوند مشمول بر حال ما شود.

گل محمدی عنوان کرد: در تمام بازی ها ابتدا با توکل به خدا و یاری شهدا به میدان رفته ایم و در این دیدار نیز همین گونه هست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره شایعه های ضد فوتبالی در این دیدار بیان کرد: در حقیقت از این عنوان وحشت دارم، ولی قبل از آن به خداوند ایمان دارم، لیکن تیم شهرداری همدان یکی از تیم های پاک لیگ دسته دوم هست.

وی عنوان کرد: در صحبتی که با مسئولان شرکت لیگ داشتیم خواستار شدیم نظارت بیشتری در همه اتفاقات زمین و خارج زمین لیگ دسته دوم داشته باشند تا خدای ناکرده حق هیچ تیمی ضایع نشود و هر کس که ازنظر فوتبالی شایسته بود به لیگ دسته اول افزایش کند.

شهرداری همدان تن ها تیمی است که از روی نقطه پنالتی گل نزده است

گل محمدی بابیان اینکه تیم ما تن ها تیمی است که از روی نقطه پنالتی گل نزده هست، گفت: بهتر بگویم برایش پنالتی گرفته نشده هست، ولی همه تیم ها گل های زیادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند. ما لابی نداشتیم و ازنظر فوتبالی به حق خود رسیده ایم و از این بابت خدا را شاکر هستم.

وی یادآور شد: ما با توکل به خداوند وارد زمین بازی می شویم و امیدواریم مردم دعای خیر خود را نصیب ما کنند تا بتوانیم با افزایش خود جواب حمایت ها و زحمات مردم خوب همدان را بدهیم.

کارشناس فوتبال استان همدان نیز با اشاره به اوضاع تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری همدان لیاقت افزایش به لیگ دسته اول کشور را دارد.

تیم فوتبال شهرداری همدان از ابتدای فصل ثبات خوبی داشت و بسیار کم نوسان ظاهر شد مجید بیگم جانی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان از ابتدای فصل ثبات خوبی داشت و بسیار کم نوسان ظاهر شد که یکی از دلایل آن هم بدون حاشیه بودن این تیم بود.

وی بابیان اینکه نتیجه تمامی زحمات تیم فوتبال شهرداری همدان در این هفته رقم خواهد خورد، گفت: بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان از ابتدای فصل هر چه قدر تلاش کرده اند و غیرت و جنگندگی گذاشته اند باید در این بازی چندین برابر بجنگند تا به هدفی که در ابتدای فصل داشته اند برسند.

بیگم جانی عنوان کرد: به طور قطع همه از افزایش تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال سود خواهند برد و تمام بازیکنان استان صورت لیگ یکی به خود خواهند گرفت و این افزایش آبروی فوتبال همدان خواهد بود که امیدوارم این اتفاق خوب بیفتد.

انتهای پیام/ز

واژه های کلیدی: تبریز | همدان | افزایش | استانی | فوتبال | فوتبالی | شهرداری | بازیکنان | دیدار بازی | فوتبالیست ها | قرارداد بازیکنان

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه