روی ایران ازدواج دانشگاه روزنامه ایران

روی: ایران ازدواج دانشگاه روزنامه ایران آدم ربایی ماموران پلیس سرقت جنایت

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی قیمت مسکن طی ۲۵ سال ۱۰۶ برابر شد

تراکم‌فروشی که بیش از دو دهه در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران رواج داشته، به اعتقاد کارشناسان نه تنها منجر به کم کردن قیمت مسکن نشده بلکه باعث شده است قیمت مسکن

قیمت مسکن طی ۲۵ سال ۱۰۶ برابر شد

قیمت مسکن طی ۲۵ سال ۱۰۶ برابر شد

عبارات مهم : ایران

تراکم فروشی که بیش از دو دهه در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران رواج داشته، به اعتقاد کارشناسان نه تنها منجر به کم کردن قیمت مسکن نشده بلکه باعث شده است قیمت مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از میانگین ۵۲ هزار تومان در سال ۱۳۷۲ به متری ۵ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۷ برسد.

ایسنا نوشت: شمارش معکوس جهت گزینش شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در حالی شروع شده است که انصاری لاری و محمود حجتی ـ وزیر کشاورزی ـ انصراف خود را اعلام کردند. با این وجود شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران باید از بین پنج کاندیدای دیگر یعنی پیروز حناچی، محمدعلی افشانی، سید محمود حسینی، سمیع الله حسینی مکارم و حجت الله میرزایی گزینش شود. روز گذشته ۱۶ اردیبهشت ماه افشانی، میرزایی و حسینی مکارم با حضور در صحن شورا برنامه های خود را ارایه کردند و امروز هم حسینی و حناچی به ارایه راهکارهای خود جهت مدیریت شهری پراختند.

مسیری که پارلمان تازه پایتخت شروع کرده نشان می دهد فروش غیرقانونی تراکم، آلودگی، ترافیک و پایین بودن زیست پذیری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بااهمیت ترین دغدغه های آنهاست. آمادگی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت کم کردن فروش تراکم در نخستین روزهای تشکیل، مصداقی بر این نگرانی هست؛ تا جایی که سخنگوی شورای شهر روش غیر قانونی تراکم در برابر گرفتن پول را مصداق جرم ارتشاست دانست. از شعارهای سه کاندیدا در روز ۱۶ اریبهشت ماه نیز آن طور استنباط شد که آلودگی هوا و ترافیک برایشان اهمیت بسزایی دارد.

قیمت مسکن طی ۲۵ سال ۱۰۶ برابر شد

افزایش ۱۰۶ برابری قیمت مسکن طی ۲۵ سال

بررسی قیمت هر متر واحد مسکونی طی ۲۰ سال گذشته بیانگر رشد بیش از ۶۳ برابری قیمت هر متر منزل در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۹۱ بوده هست. قیمت هر متر مربع زیر بنای مسکونی پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال ۱۳۷۱ بین ۵۱ تا ۵۳ هزار تومان متغییر بوده و در پاییز ۱۳۹۱ به متری ۳ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان رسید. تنها ۵۰۰ هزار تومان از این زیاد کردن در ۹ ماهه سال ۱۳۹۱ اتفاق افتاده و از آن سال تا کنون نیز میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با رشد ۶۸ درصدی در بهار ۱۳۹۷ به ۵ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسید.

تراکم‌فروشی که بیش از دو دهه در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران رواج داشته، به اعتقاد کارشناسان نه تنها منجر به کم کردن قیمت مسکن نشده بلکه باعث شده است قیمت مسکن

حساسیت نسبت به زیاد کردن روزافزون قیمت مسکن که یکی از دلایل آن فروش تراکم عنوان می شود از اوایل سال ۱۳۹۲ رنگ و شکل دیگری به خود گرفت. با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، یکی از وزرای دولت که حوزه کاری او ارتباط تنگاتنگ با مدیریت شهری دارد و حسن روحانی او را “برند کابینه” می داند، انتقادات صریحی را نسبت به مدیریت ۱۰ سال گذشته شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز کرد. تبدیل پایتخت کشور عزیزمان ایران به کارگاه بی آخر سوداگری، صدای وزیر راه و شهرسازی را درآورد تا جایی که عباس آخوندی در این خصوص گفت: “حق نفس کشیدن مردم در حال فروش استو هیچ کس در این شرایط احساس آرامش نمی کند، آیا که ما در یک هرج و مرج برنامه ریزی شده است گسترده قرار داریم که اگر به آن نپردازیم با راحل های راحت انگارانه نمی توان کارها را پیش برد”.

صدور ۷۶۰ هزار پروانه ساختمانی طی سه سال

آخوندی این را هم گفت که “سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ تعداد پروانه های صادر شده است در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۷۶۰ هزار واحد مسکونی بوده هست. این تعداد جهت اسکان جعیتی بیش از ۲.۵ میلیون نفر کفایت می کند. این بدهید مفهوم است که اگر جمعیت پایتخت کشور عزیزمان ایران را فقط در شب در نظر بگیرید، ظرفیت ایجاد شده است امکان اسکان بیش از ۳۰ درصد از کل جمعیت پایتخت کشور عزیزمان ایران را در برداشت. بخش اعظم این پروانه ها جهت واحدهایی است که عمدتا با نشانه سوداگری در مناطق یک، ۲، ۲۲ و ۵ با نشانه فروش تراکم انجام شده است که درخواست کردند پول مدیریت شهری را تامین کنند. اگر این طور پیش می رفتیم، ظرف ۱۰ سال یک پایتخت کشور عزیزمان ایران به اندازه ی پایتخت کشور عزیزمان ایران ساخته شده است بود.”

قیمت مسکن طی ۲۵ سال ۱۰۶ برابر شد

همزمان با نقدهای صریح وزیر ساختمان دادمان به شهردار سابق، معاون معماری و شهرسازی او نیز در گفت وگو با ایسنا، نحوه مدیریت شهری در پایتخت کشور عزیزمان ایران طی ۱۰ سال گذشته را به باز بودن در دیری و بی حیایی گربه تشبیه کرد. پیروز حناچی گفت: ” در دیزی باز بوده به این معنا که دولت به وظایف حاکمیتی اش عمل نمی کرده، گربه هم بی حیا بوده به این معنی که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از حداکثر این وقت به نفع تأمین منابع مالی کوتاه مدت استفاده کرده است.”

منظور حناچی، فروش تراکم مازاد در مناطقی از جمله ۱، ۲، ۵، ۴، ۲۲، ۶ و ۷ و تعداد ۴۹۰ هزار واحد مسکونی خالی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بود. او گفت: “بین دو سرشماری از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۵ تعداد واحدهای مسکونی خالی چهار برابر شده است هست. شما اگر این آمار و اطلاعات را داشته باشید می توانید شهر را درست هدایت کنید. یا این اطلاعات را دارید و مسیر خود را عوض کردن نمی دهید یا متخصص تحلیلش را ندارید، یا نمی خواهید این اطلاعات بیرون بیاید؛ چون در آن صورت باید جوابگو باشید.”

تراکم‌فروشی که بیش از دو دهه در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران رواج داشته، به اعتقاد کارشناسان نه تنها منجر به کم کردن قیمت مسکن نشده بلکه باعث شده است قیمت مسکن

رشد ۷۰۰ درصدی قیمت زمین در دولتهای نهم و دهم!

قیمت مسکن از میانگین هر متر مربع ۶۵۰ هزار تومان در سال ۱۳۸۴ به ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۲ رسید؛ یعنی بالغ بر ۵۰۰ درصد زیاد کردن یافت. قیمت زمین نیز رشد روزافزون را تجربه کرد. از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ قیمت زمین از متری ۶۴۰ هزار تومان به متری ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد کردن یافت که ۷۰۰ درصد رشد را نشان می دهد. تنها بعد از اجرای طرح مسکن مهر که حسن روحانی رییس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم آن را نوعی سرپناه می داند، جمعیت اجاره نشین کشور پنج درصد زیاد کردن یافت و این در حالی بود که فرسودگی درونی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران لاینحل باقی ماند.

قیمت مسکن طی ۲۵ سال ۱۰۶ برابر شد

واژه های کلیدی: ایران | میلیون | مدیریت | روز گذشته | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه